وبلاگ

بهترین دریل شارژی

بهترین دریل شارژی: بهترین دریل های شارژی در سال 2019 کدامند؟

بهترین مدل های دریل شارژی در سال 2019 چیست؟

همگی ما از اهمیت و کاربرد دریل ها در تعمیرات ساختمانی و منازل آگاه هستیم. ایجاد سوراخ، باز و بسته کردن پیچ ها و مهره ها و همچنین تراشیدن سطوح مختلف و سخت از جمله کاربردهای دریل ها به شمار می روند. یکی از مدل های دریل، دریل های شارژی هستند. همانطور که از اسم آن ها پیداست انرژی مورد نیاز خود را از باتری موجود درون خود می گیرند. با این حال پیدا کردن و خرید بهترین دریل شارژی به دلیل انبوه مارک و برند های مختلف ممکن است کاری دشوار و گیج کننده باشد. به همین منظور در این مقاله از سری مقالات آموزشی ایرمتال قصد داریم تا شما را با بهترین دریل های شارژی در سال 2019 آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین دریل شارژینکات مهم خرید بهترین دریل شارژی

  1. سرعت و گشتاور
  2. سه نظام
  3. باتری

سرعت و گشتاور

سرعت دریل ها بر اساس دور بر دقیقه(RPM) سنجیده می شود. سرعت یک دریل مشخص می کند که دریل در هر دقیقه چند بار می تواند چرخیده و بر سطح مورد نظر نیرو وارد کند. گشتاور دریل هم نیروی چرخشی دریل را نشان می دهد. در حقیقت هر چه گشتاور یک دریل بیشتر باشد بهتر می تواند در سطوح مختلف نفوذ کند. بنابراین بهتر است متناسب با نیاز خود سرعت و گشتاور دریل را تعیین و سپس محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

نکات مهم خرید دریل شارژیسه نظام

سه نظام همان قطعه ای از دستگاه است که مته را در جای خود سفت و محکم نگه می دارد. دریلی خوب است که سه نظام پایدار و بدون لرزشی داشته باشد. همچنین باید توجه داشته باشید دریلی که خریداری می کنید از چه سایز سه نظامی برخوردار است. اندازه سه نظام مشخص می کند که چه مته هایی قابلیت اتصال به دستگاه را دارند. داشتن سه نظام های خودکار هم می تواند کمک شایانی حین کار به شما بکند. تعویض مته ها در دریل هایی که از سه نظام های خودکار استفاده می کنند بسیار ساده تر از دریل هایی است که به سه نظام های دستی مجهز شده اند.

باتری

یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دریل شارژی باتری آن است. باتری ها به عنوان منبع تغذیه نقش بسزایی در کارایی و کارآمدی دریل ایفا می کنند. بنابراین بهتر است که بر روی محصولی سرمایه گذاری بکنیم که از باتری قدرتمند و با طول عمر بالا استفاده می کند. با این حال باتری خوب به منزله قیمت بالاتر نیز هست.

بهترین مدل های دریل شارژی 2019

  • دریل شارژی DeWalt DCD795D2
  • دریل شارژی Makita XDT12Z
  • دریل شارژی بوش PS32-02
  • دریل شارژی Makita XFD131
  • دریل شارژی PORTER-CABLE PCC608LB

بهترین مدل های دریل شارژیدریل شارژی بوش PS32-02

این دریل شارژی یک دریل 12 ولتی است. این دریل از موتور بدون خاره و یا بدون نیاز به برس استفاده می کند. همین باعث می شود تا توان موتور به صورت چشمگیری افزایش یابد. علاوه بر این طول عمر باتری و طول عمر دستگاه نیز بهبود پیدا کرده است. برند بوش به لطف تولید دستگاه های با کیفیت و مرغوب به یکی از محبوب ترین برندهای در زمینه تولید دریل تبدیل شده است. این محصول این شرکت نیز به لطف وزن یک کیلوگرمی خود بسیار پر طرفدار است. این دریل از یک چراغ LED پر نور نیز درون خود بهره می برد. بیشینه سرعت آن 1300 دور بر دقیقه بوده و از باتری لیتیومی یونی استفاده می کند.

دریل شارژی بوش PS32-02دریل شارژی DeWalt DCD795D2

برند DeWalt یکی از برندهای خوش نام در زمینه تولید ابزار آلات به شمار می رود. دریل این کمپانی هم جز بهترین دریل های شارژی موجود در بازار است. این دریل یک دریل چکشی است که به لطف موتور بی خاره خود بسیار ظریف و خوب کار می کند. از سه نظام خودکار استفاده می کند. همچنین قابلیت تنظیم سرعت برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. دستگیره ارگونومیک آن به گونه ای طراحی شده که راحتی و آسایش را هنگام کار فراهم می کند. چراغ LED تعبیه شده در دریل نیز کار در محیط های کار بسیار آسان کرده است. 1.5 کیلوگرم وزن داشته و میانگین شارژ باتری آن 4 ساعت است.

دریل شارژی DeWalt DCD795D2بهترین دریل شارژی Makita XDT12Z

این دریل یک محصول 18 ولتی است. دارای 4 سرعت مختلف برای فعالیت های گوناگون است. موتور آن از نوع بی خاره است. حداکثر سرعت آن 3600 دور بر دقیقه است که برای انجام بیشتر کار ها مناسب است. گشتاور تولیدی آن هم 2034 نیوتون بر متر است. وزن آن تنها 1.6 کیلوگرم است و از دو چراغ LED استفاده می کند. باتری های استفاده شده در این محصول 4 آمپر بر ساعت ظرفیت دارند. همچنین یک نمایشگر برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده در نظر گرفته شده است.

دریل شارژی Makita XDT12Zدریل شارژی Makita XFD131

شاید بزرگترین مزیت این دریل سرعت آن باشد. این دریل قادر است تا حداکثر 1900 دور بر دقیقه بچرخد. باتری قدرتمند آن باعث شده تا مدت زمان استفاده از آن به نسبت رقبایش 50 درصد افزایش یابد. همچنین موتور بی خاره آن موجب شده تا دریل به صورت بهینه و کارآمد کار کند. از معایب آن هم می توان به قیمت بالای آن اشاره داشت.

دریل شارژی Makita XFD131دریل شارژی PORTER-CABLE PCC608LB

وزن 1.6 کیلوگرمی آن موجب شده تا به یکی از سبک ترین دریل های موجود در بازار تبدیل شوید. دستگیره آن هم به گونه ای طراحتی شده تا در هنگام کار کنترل کافی را داشته باشید. موتور بی خاره آن قادر است تا در بهترین حالت با سرعت 1700 دور بر دقیقه بچرخد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه هم از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می رود. از اشکالات آن هم می توانیم به کیفیت پایین سه نظام آن و همچنین چراغ LED کم نور اشاره کنیم. همچنین این دستگاه تنها برای کارهای سبک طراحی و تولید شده و نمی توان از آن در کار های سنگین و سطوح سخت استفاده کرد.

دریل شارژی PORTER-CABLE PCC608LBسخن پایانی

دریل ها یکی از کاربردترین و پر استفاده ابزارآلات در زمینه تعمیرات و کار های صنعتی هستند. مدل های شارژی دریل ها به دلیل نداشتن سیم و راحتی جا به جایی امروزه بسیار محبوب شده اند. به همین جهت انتخاب بهترین دریل شارژی ممکن است کمی با سردرگمی همراه باشد. امیدواریم توانسته باشیم تا شما را در خرید بهترین دریل شارژی یاری کنیم. در صورت وجود هر گونه سوال در مورد دریل های شارژی می توانید با کارشناسان و متخصصین ایرمتال در تماس باشید.

منبع: www.consumerreports.org

 

2 نظر

  1. Hi, just wanted to say, I loved this post. It was helpful.
    Keep on posting!

    1. Thanks

نظر بدهید