وبلاگ

خرید بکس بادی

خرید بکس بادی: راهنمای کامل و جامع درباره خرید بکس بادی

بررسی جامع بکس بادی

احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که هنگام کار با پیچ و مهره ها با سختی و دشواری آزاردهنده ای روبرو بوده اید. همین امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد. خوشبختانه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی بکس های بادی توسط شرکت های مختلف عرضه شده اند تا کار کردن با پیچ و مهره ها را برای ما راحت تر از گذشته کنند. اگر شغل و حرفه شما به گونه ای است که با مهره ها سر و کله زیادی می زنید حتما باید به دنبال خرید بکس بادی باشید. با این حال خرید بکس بادی یک فرآیند مهم و حیاتی است تا بتوانید در هزینه ها و همچنین وقت خود نهایت صرفه جویی را بکنید. در ادامه با ایرمتال همراه باشید تا راهنمای کامل خرید بکس بادی را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

برای مشاهده و خرید بکس های بادی ایرمتال اینجا کلیک کنید

خرید بکس بادیبکس بادی چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه به سراغ نکات خرید بکس بادی برویم بهتر است با نحوه کارکرد آچار های بادی آشنا شویم. آچار های بادی در سایز ها و ابعادهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. با این حال هیچ فرقی در چگونگی کار کردن آچار های بادی وجود ندارد. داخل هر بکس بادی یک بخش چرخنده است. موتور دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از روتر موجود درون دستگاه به دست می آورد. همین کار باعث ایجاد گشتاوری می شود که هیچ انسانی قادر به تولید آن نیست. سپس موتور بخش چکش مانند آچار بادی را به حرکت در می آورد. به کمک این فرآیند می تواند انواع و اقسام پیچ ها و مهره ها با سرعت و دقت بالا باز و بسته کنید. همچنین باید توجه داشت که بکس های بادی در مقایسه با انسان ها از دقت و ایمنی بیشتری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید – بکس بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

بکس بادی چگونه کار می کند؟منبع تغذیه بکس بادی:

بکس بادی معمولا از کمپرسور هوا برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بگوییم بکس های بادی که از کمپرسور هوا تغدیه می کنند در حقیقت نقطه شروع تولید مدل های دیگر آچار های بادی هستند. بهره بردن از فشار هوا به عنوان تغذیه مزیت های بیشماری نظیر:
• صدای کم
• وزن پایین
• میزان کارایی بالا
• سهولت استفاده
• عدم نیاز به موتور
را با خود به همراه داشته اند. بنابراین جای تعجبی نیست که بکس های بادی با منبع تغذیه کمپرسور هوا جز محبوب ترین مدل ها برای خرید بکس بادی هستند.

منبع تغذیه بکس بادینکات مهم خرید بکس بادی

1. گشتاور:

هنگامی که بحث خرید بکس بادی مطرح می شود میزان گشتاور تولیدی دستگاه یک فاکتور خیلی بزرگ و حائز اهمیت است. در حقیقت شما آچار بادی را به خاطر گشتاوری که در اختیار شما می گذارد خریداری می کنید. اگر به دنبال محصولی هستید تا بتوانید به راحتی کارهای خود با آن انجام دهید بهتر است سراغ خرید بکس بادی ای بروید که گشتاور آن حداقل 200 نیوتون متر باشد.

2. سرعت:

سرعت آچار های بادی بر اساس دور بر دقیقه سنجیده می شوند. این سرعت در واقع نشان دهنده تعداد دفعاتی است که چکش آچار در هر دقیقه به شفت ضربه وارد می کند تا پیچ و مهره مورد نظر را باز و یا بسته کند. هر چه این مقدار باشد سرعت بکس بادی بیشتر است.

نکات مهم خرید بکس بادی3. سایز شفت:

سایز شفت مهمترین عامل برای خرید بکس بادی برای انجام کارها و فعالیت های مختلف است. مدل هایی که از شفت 2/1 اینچی بهره می برند برای بیشتر کارهای آپاراتی و پروژه های مختلف قابل استفاده هستند. بنابراین قبل از اینکه برای تهیه آچار بادی اقدام نمایید بهتر است مواد استفاده خود را تعیین کنید.

خرید بکس بادی با شفت 1/2 اینچ

4. ویژگی تنظیم گشتاور:

هنگام استفاده کردن از آچار بادی باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه می تواند گشتاور خیلی زیادی را بدون اطلاع شما خروجی دهد. همین امر موجب می شود تا پیچ ها و مهره ها خورده و بریده شوند و دیگر قابل استفاده نباشند. به همین علت مدل هایی که قابلیت تنظیم سرعت و گشتاور را به شما می دهند برای انتخاب کردن گزینه های بهتری هستند. این ویژگی باعث می شود تا شما بتواند کنترل کاملی را بر روی خروجی بکس بادی داشته باشید. تنظیم کردن گشتاور مخصوصا هنگامی که از دستگاه هایی با گشتاور بیش از 550 نیوتون متر استفاده می کنید بسیار مهم و حیاتی است.

نکات مهم خرید بکس بادینتیجه گیری

خرید بکس بادی در صورتی که به شکل درست و صحیح انجام شود می تواند خیال شما را تا چندین سال از بابت داشتن آچار بادی مرغوب و با کیفیت راحت کند. بنابراین هنگام خرید بکس بادی بهتر است به نکاتی که به آن ها اشاره کردیم توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید محصولی متناسب با نیازمندی های خود خریداری نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه، پرسش خودرا کامنت کنید. کارشناسان ایرمتال در اسرع وقت پاسخگو شما خواهند بود.

منبع: www.medium.com

خرید بکس بادی

نظر بدهید