وبلاگ

بهترین مارک بکس بادی

بهترین مارک بکس بادی: بهترین مدل های بکس بادی 2019

اهمیت بکس بادی

بکس بادی یکی از وسایلی است که از اهمیت خیلی زیادی در جعبه ابزار مکانیک ها برخوردار است. این ابزار دستی قدرتمند قادر است تا پیچ و مهره ها در سایز های مختلف را به راحتی باز و بسته کند. از آنجایی که بکس بادی یک ابزار مهم و در عین حال کاربردی است بنابراین شناخت بهترین مارک بکس بادی می تواند خیلی کمک کننده باشد. هنگام خرید بکس بادی بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که از طول عمر کافی برخوردار باشند. همچنین راحتی کار کردن و کیفیت بالای بکس بادی از دیگر عواملی است که موقع انتخاب باید به آن ها توجه کنید. در ادامه با ایرمتال همراه باشید تا بهترین مارک های بکس بادی در سال 2019 را به شما معرفی کنیم.

خرید بکس بادی 

بهترین مارک بکس بادیویژگی های مهم آچار بادی هنگام انتخاب بهترین مارک بکس بادی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که موقع انتخاب بهترین مارک های بکس بادی برای خرید باید در نظر گرفته شود سایز شفت آن است. اندازه شفت آچار بادی مشخص می کند که این مدل برای چه کارهایی مناسب است. بکس های بادی که دارای شفت 2/1 اینچ هستند برای تعمیر بیشتر خودروها، کارهای خانگی و کارگاه ها قابل استفاده هستند. ویژگی مهم دیگر گشتاور و سرعت آن است که مشخص می کنند با چه نیرویی و با چه سرعتی می توانید پیچ و مهره ها را سفت کنید. در بررسی ای که انجام دادیم تمامی این فاکتورها در انتخاب مارک ها در نظر گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید – بکس بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین مارک بکس بادیبهترین مارک های بکس بادی

پس از اینکه توضیحاتی در مورد فاکتورهای مهم در مورد بکس های بادی و مقایسه آن ها دادیم نوبت به معرفی مدل های برتر بکس های بادی در سال 2019 می رسد.

بهترین مارک بکس بادیبکس بادی Ingersoll Rand 2235TiMAX

برند Ingersoll-Rand یکی از بهترین مارک های بکس بادی به شمار می رود. بکس بادی 2235TiMAX این شرکت بیشترین گشتاور ممکن را در بین تمامی بکس های بادی با سایز شفت 2/1 در جهان ارائه می دهد. این بکس بادی با داشتن گشتاور 1830 نیوتون متری خود به راحتی هر پیچی را باز و بسته می کند. این مدل حتی برای انجام کار های کوچک هم قابل استفاده است. در حقیقت گشتاور آن دارای چهار خروجی متفاوت است که می توانید با تنظیم کردن این قسمت در کارهای مختلف از این بکس بادی نهایت استفاده را ببرید. با این وجود این بکس بادی تنها 2 کیلوگرم وزن دارد. سرعت آن هم 8500 دور بر دقیقه است. تنها مشکل آن هم صدای بلند است. این مدل صدایی به بلندای 100 دسی بل را تولید می کند که برای گوش مضر است.

مزایا بکس بادی Ingersoll Rand 2235TiMAX

• به داشتن شفت 2/1 بسیار قدرتمند است
• طراحی شیک و زیبایی دارد
• وزن معقول

معایب بکس بادی Ingersoll Rand 2235TiMAX

• صدای زیاد و بلند

بهترین مارک بکس بادیبکس بادی NitroCat 1200-K

محصول کمپانی NitroCat را به راحتی می توان در بین بهترین مارک های بکس بادی قرار داد. این بکس بادی از شفت 2/1 استفاده می کند. طراحی آن بسیار جذاب است. سهولت در استفاده به لطف دسته ارگونومیک آن و وزن 2 کیلوگرمی آن هم از دیگر مزایای این محصول شگفت انگیز به شمار می رود. محفظه Kevlar نیز باعث کاهش صدا و همچنین افزایش مقاومت و دوام دستگاه می شود. با تولید صدای 86 دسی بلی این مدل یکی از بی صداترین بکس های بادی موجود در بازار است. گشتاوری 1756 نیوتون متری داشته و حداکثر سرعت آن هم 8000 دور بر دقیقه است.

مزایا بکس بادی NitroCat 1200-K

• قدرت بالا به لطف داشتن مکانیزم دو کلاچه
• صدای کم
• طراحی کاربرپسند

معایب بکس بادی NitroCat 1200-K

• در مقایسه با بکس های بادی دو چکشه سرعت کمتری دارد

بیشتر بخوانید – ابزار بادی و هر آنچه درباره آن باید بدانید

بهترین مارک بکس بادیبکس بادی Ingersoll Rand 35MAX

یک محصول دیگر از برند Ingersoll Rand توانسته به لیست ما راه پیدا کند. این مدل نیز یکی از بهترین مارک بکس بادی بشمار می‌رود. همچنین این مدل به گونه ای طراحی شده تا یک محصول سبک و جمع و جور را به ارمغان آورد. بنابراین نباید از این محصول انتظار قدرت بالایی داشته باشیم. این بکس بادی از شفت 2/1 بهره می برد و تنها 881 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. دسته آن بسیار راحت بوده و وزن 1 کیلوگرمی آن در مقایسه با دیگر مدل ها کاملا ناچیز است. علیرغم داشتن سایز کوچک این محصول صدای بلند در حدود 96 دسی بل را تولید می کند. این محصول همچنین از رگولاتور سه سرعته قدرت برای تنظیم دقیق پیچ و مهره ها استفاده می کند. سرعت آن هم در حالت آزاد به 8000 دور در دقیقه می رسد.

مزایا بکس بادی Ingersoll Rand 35MAX

• طراحی سبک و جمع و جور
• گشتاور 881 نیوتون متری با توجه به اندازه کوچک
• رگولاتور سه سرعت قدرت
• وزن کم

معایب بکس بادی Ingersoll Rand 35MAX

• تولید صدای بلند
• ضامن حساس

بهترین مارک بکس بادیبهترین مارک بکس بادی DEWALT DWMT70773L

یکی دیگر از بهترین مارک بکس بادی، مدل Dewalt است. این محصول تولید شرکت Dewalt به لطف قیمت عالی خود یکی از محبوبترین و پر طرفدارترین مدل ها در جهان است. این بکس بادی از شفت 2/1 اینچی استفاده می کند. قادر به تولید 881 نیوتون متر گشتاور بوده و سرعتی معادل 7500 دور در دقیقه را دارد. با همچین مشخصاتی می توانید به سرعت کارهای خود را به اتمام برسانید. رگولاتور قدرت آن قابل تنظیم بوده تا مهره ها و پیچ ها را بیش از اندازه سفت نبندید. وزن آن هم 2 کیلوگرم است. در طراحی بدنه از فلز استفاده نشده اما به گونه ای ساخته شده که بسیار با دوام و مقاوم است. از مشکلات آن هم می توان به عدم قابلیت جداسازی اجزای مختلف آن برای تعمیر اشاره کرد.

مزایا بکس بادی DEWALT DWMT70773L

• گشتاور 881 نیوتون متری
• قابلیت تنظیم قدرت خروجی
• قیمت عالی

معایب بکس بادی DEWALT DWMT70773L

• عدم توانایی جداسازی اجزای مختلف دستگاه

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه بهترین مارک بکس بادی، پرسش خود را کامنت کنید. کارشناسان ایرمتال در اسرع وقت پاسخگو شما خواهند بود.

منبع: wisepick.org

بهترین مارک بکس بادی

نظر بدهید